02.09.2018

Sprang precis på den här bloggen och insåg att jag inte har bloggat sedan jag var 22 år...
Fyller 25 i November, woops.
Antar att jag får försöka bli lite bättre på det här igen.
 
Jobbar fortarande som Grafisk Formgivare, det går super.
Detta år har jag hunnit till både Skottland och Irland. Och sedan jag skrev senast har jag även varit till Borås X antal gånger, Stockholm, Åbo, Tallinn, Norrköping, Göteborg, Helsingfors, Ekenäs, Kimito, Berlin, Florens, Milano, London etcetc.
Nästa resa planeras att bli USA för att besöka mina nyfunna vänner (fann dem på en pub i Irland).
Har även hunnit flytta lite.
På lördag ska jag på bröllop.
 
Sitter och dricker kaffe och har tvättmaskin nummer 3 igång.
Ungefär det som har hänt.
 
Jag är gammal nu.
 
Ciaaaaoooo.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0