31 Januari

 
Jävlar vilken intensiv vecka, har haft så mycket att göra så jag har inte haft tid eller ork att blogga.
I onsdags jobbade jag igen, det gick jättebra fastän jag var så trött c:
Sedan igår och idag har jag bara suttit och pluggat och plockat ihop tre olika copytexter och en rapport som ska vara inlämnade idag, men jag är nästan klar så det är gött!
Sedan igår så storstädade jag hela lägenheten och tvättade, tog mig ungefär 5 timmar,
så är aptrött idag :c 
 
Men jag har faktiskt sovit konstigt skönt inatt,
vaknade av mig själv 06.30 utbreddad på den sidan av sängen som jag egentligen inte kan sova på,
och jag kände mig faktiskt ganska så pigg c:
 
Idag ska jag möta upp Andreas för att han är så snäll och lånar ut sitt Nintendo till mig c:
Så jag och mitt finbesök som kommer idag runt halv fem ska ha värsta mariohelgen, och sedan ska vi bara kolla på film och chilla gött hela helgen. Sett fram emot det asmycket c:
 
 
Känner för att åka hem till Åland snart med, men jag vet inte när jag ska hinna det.
Har ju Högskolan och jobb att tänka på, det är viktigt att jag klarar allting nu så att jag går ut i vår c:
Men hittils har det gått jättebra, har fått svar på de senaste inlämningarna idag, så jag ligger inte efter alls,
allting som ska vara avklarat nu är avklarat. 
Fick tillochmed VG på min kod i responsiv design, det var en otroligt härlig känsla eftersom
jag jobbade så hårt med den sidan!
 
Såååå, om några timmar lämnar jag in mina copytexter och min rapport
och sedan möter jag upp mitt besök så tar vi en go, härlig helg! c:
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0