28 Februari

 
Sitter i skolans bibliotek och köttar plugg.
Min hjärna är typ sönder efter allt plugg den här veckan.
Det har varit för mycket studerande, för lite sömn och för lite kul.
Men snart får jag ha roligt, snaaaaaaaart.
 
Ikväll ska jag ut med bästa Martina och göra stan osäker. Blir väl några drinkar och dans som vanligt!
Så det ska bli roligt!
 
På söndag tror jag att jag drar till skolan och pluggar igen.
Ni vet hur ordblind man kan bli på texter när man stirrat på dem för länge va?
Så känner jag nu.
Så jag ska skriva den klart, göra ändringarna jag känner att behövs just nu,
skriva in källorna och sedan lämna uppgiften tills på söndag.
Så kan jag läsa igenom den då och upptäcka fel eller saker som jag vill lägga till / ta bort.
 
Sitter och lyssnar på gamla partey-godingar som Aqua för att hålla orken uppe.
Men jag vet att jag har vin hemma som väntar på mig.
Så det kommer bli awesome ikväll!
 
Imorgon tror jag bara att jag ska vara bakis och kolla på mumin.
Kanske städa och packa lite om jag orkar.
 
Är rätt så jävla trött just nu alltså, men det är lika bra att jag pressar mig själv nu,
och lämnar in på söndag. Så får jag en helt ledig vecka på Åland sen och bara göra vad jag vill.
 
Peppar ikväll,
peppar måndag ♥
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0