28 April


Nu sitter jag på båten och har bara 2 timmar kvar.
Skönt. Helt sjukt att jag redan rest i 10 timmar, kan också förklara varför jag är så jävla trött just nu :(

Har bara kunnat lyssna på musik i ett öra hela dagen också. 
Vågar inte lyssna i den vänstra ifall sprickan spricker upp, plus att jag fortfarande hör konstigt så det skulle nog inte låta så bra i det...
Varit lite bitter över det, men det är snart över.

Ska till doktorn imorgon också,
Och bara kolla upp det så att jag inte behöver mer penicillin. 
Känns fortfarande konstigt så.

Ska bli skönt att komma till en läkare som inte ifrågasätter mitt personnummer och min identitet! 
Finsk <3
Wohoo!

Den här veckan kommer att bestå av möten, fikor, pick-nickar, grillande och fester (Självklart ska jag plugga och jobba lite med på morgonen). Kommer bli awesome <3

Tittar på Despicable Me 2 och tröttis-fnissar just nu,
Så jävla braaaa!

Vill bara hem till min paradis-ö och min älskade säng nu. 
Som jag har längtat.
<3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0